Monday, February 21, 2011

aku xpaTuT risau

NApE La aKu buKa faCebOoK..
naPe La aKu tenGok koMen dPa..
naPe La aKu TengOk Fb dia...
naPe La aKu jeleS..
naPe LA teRasa haTi..
naPe La aKu risaU dia BoleH jawaB mid terM ke x..
naPe la aKU menaNgis...

seMUa tu aKU xpaTUt waT utK dia..
yG pentIng aKU..
aKU xpatut nangis..
naPe airmaTa ni Kuar..
naPe aKu tengOk komeN dPa berUlang Kali...
AkU PatUt LuPa dia skG ni..
mmG paTUt...
aKU keNa lePaskAn dia..
aKU xmaU naTi kaLu aKU kaPeL dia..
aKu yg meNangis tiaP2 mLm...
aKu yg TerseKsa...
aKu yg mraNa..
Dia mybe seNang La naK hiBurKan haTI dia sBB ramaI memBe..
tp aKu ni xDa saPa yG aku naK luahKan...
aku hnYa taw menaNgis dlaM geLap...
esOk paGi aKU haPy tp hNya luaR 
 dLm haTi aKu ni.?
aKu dgn aLLaH swT jer Yg taw....

No comments:

Post a Comment