Thursday, December 2, 2010

6 buLan mgenaLi dia...

Dia mmg seorg Yg bek....seorG yg ramah,bek dgn aku.. tp aku seorg x reti nak mhargai dia..aku xnmpk apa Yg dia wat slma ni.. mula2 aku knL dgn dia kt kolej..waktu dia xlg study kt kolej tu..waktu tu aku fikir dia ni seorg yg sombong..mana aku ckp mcm tu..muka dia tu xpnh nak senyum lgsg kot..masam aje mcm slalu ada maslah...so kalu aku jmpa dia msti aku kutuk dia dlam hati..kmi waktu tu x knl lg.dia mana la nak perasan aku ni.aku ni dah la biasa2 aje kt kolej tu tp dia knl ramai org kt kolej tu..kdg2 kalu aku nmpk dia kt kolej msti aku kutuk dia..xreti malu ke mai kolej org..hehehe..jaht btl la aku ni..xpa..dia mana taw aku kutuk dia pon kn...hehehe...aku mula perasan dia waktu hari usahawan..waktu tu dia mai dgn abg dia la..n kwn2 dia yg len(aku pon xbrapa perasan sgt)..aku persn dia pon sbb dia tinggi sgt kot..aku mana la suka sgt kt dia waktu tu..waktu tu pon aku sem 3..bdk bodoh2 g aku ni pon...

waktu aku sem 5..aku ni dah wat Fb watu..kt situ la aku bru taw nama dia..hehehe... dia chat aku kt fb..tp aku nak tgelak kt dia ni..dia pnya la nak knLkn diri dia..dia gtaw kt aku yg dia ni slalu mai kolej..dia tnya kt aku,knl x abg dia yg stdy kt ctu jugak... salah dia jugak,siapa suruh gtaw nama btl..aku mana nak taw nama btl abg dia tu..aku ni pon tgk la Fb tu...alaMak!! laki yg slalu aku kutuk dlm hati rupanya...mmg jodoh btl la..HAHAHA....tp aku pelik la mcmana la mamt ni blh ada perasaan nak chat dgn aku..msti dia taw aku slalu kutuk dia ni..hahaha...

waktu aku cuti sem,nak masuk sem 6.... aku ni dtugaskan mjaga adik2 ksygan aku ni..biasalah fasi yg kebolehan la katakn..hehehe..perghhh.... aku dpt sumber yg dia ni nak masuk kolej aku.. waktu hari daftr bdk2 ni..aku ada la duk tggu dia ni(dia pon xtaw aku tggu dia sbb kmi xrpt g)...aku tggu bkn apa..aku nak kutuk dia la kn...hahahaha... tggu pnya tggu..aku dah nmpk dia yg tinggi mcm tiang ni...dia mai dgn kak n ayah dia la... takut2..aku wat bodoh la dulu sbb ayah dia ada..takut la...hahaha...waktu tu aku x start g tgk dia...aku wat xnmpk dulu...dia pkai bju hitam kot waktu tu... ahhhh...... mlm dftr..aku mula tgk dia..aku ingtkn dia xperasan aku tgk dia mcm nak makn!! aku ni sbnrnya bkn apa...aku geram kt dia tu..sbb kwn2 dia kata pasl aku n dia... aku ckp dgn dia pon x..kt fb aje pon... waktu orentasi... aku adala tpasang niat nak sembg dgn dia ni...adala..mana nak taw..aku blh kutuk dia pdg2 lak kn..hahahaha... tp dia ni sombong la..aku sembg dgn dia..dia wat xlayan...malu ugak la waktu tu...aku rasa nak nak bunuh aje dia ni...mmg geram la... aduh...malu kot...xpa2...xmau layan dah...xkesah pon...

nak diikutkan citer yg aku rapt dgn dia ni...waktu tu dia call kwn aku ni... aku pon xfikir pa waktu tu...aku kata la yg dia ni sombong kn..pdan muka dia...hehehe....xda niat pon nak kata mcm tu pon... dgn rasa bsalh dia ni..dia minta la nombor telefon aku kt kwn aku...alah cian kt dia ni...hahaha.. waktu dia hantar msg kt aku..aku mmg pelik la nak msg dgn dia..sbb aku ni slalu kutuk dia.. tp dgn selambanya aku msg aje la..wat mcm xtaw..hahahaha... mula2 tu kmi ni msg aje la.. tp lama2 kmi mula rapat..aku pon smkin selesa dgn dia..skg ni impian aku nak kutuk dpn2 mjadi kenyataan..hehehe... mula2 tu mmg rasa hapy la..sbb aku ada kwn kn... smkn lama. aku smkin mbuatkn dia terasa hati.. dan akhirnya dia menangis disbbkn aku ni.. aku ni mmg xreti nak mhargai dia.. kalu dia knl aku leh awl lg..mybe pkara ni xakan tjadi.. kalu dia knl waktu aku first time jumpa dia mybe bnda ni x akan tjadi... mybe dah terlambat.. aku hnya taw minta maaf sekiranya dia marah aku sbb aku x reti nak mhargai dia.. kdg2 aku xblh nak faham prasaan dia.. aku taw..kalu aku x ckp dia sombong waktu orentasi tu msti dia x mrana smpai skg ni... yg aku taw skg ni aku mmg rasa bslh yg teramat sgt... aku bkn nak sakitkn hati dia..xda niat pon nak lukakn hati dia...maaf sekiranya aku ada wat slh slama kita knl... kdg2 kita majuk antara satu sama len.. waktu kita x ckp slama sebulan tu mmg hati ni rasa mrana sgt..aku xtaw knp.. aku xpnah alami bnda mcm ni..tmh g aku slalu nmpk dia kt kolej..aku slalu ikut aktiviti dia dlam fb..mybe dia xtaw pkara ni.. hnya bnda tu hnya yg membuatkan hati aku tenang...sekiranya dia on9 fb dia...aku pasti yg dia ok.. tp xtaw la pulak dia kn.. msti xtaw yg aku ni risau kt dia...
ada bnda yg kdg2 aku xblh wat...yg pasti bnda tu bsbb....luahan hati untuk dia...seorg kwn yg ambik berat kt aku.... mohon maaf ..aku taw pkara byk aku mintak maaf xkan ubati luka kt hati da tu....





2 comments:

  1. i noe who's dat guy~...hahaha...
    acece...gtaw pak lan bwu taw...hahaha

    ReplyDelete
  2. ang kenaL ker??
    hahaha..
    jgn gtaw...mampos aku t..hahaha

    ReplyDelete