Sunday, February 6, 2011

maaFkaN aku

  • MuLA2 aku xfaHam denGAn peRasaaN aku ni...aKU syG seseOrg teMAn..yG skG ni sGT bmKna bG aku...seoRg YG sLaLu bSama aKu waKtu ssUH n seNang..akU sYg sGT kt Dia....
  • aKu xkesAh kaLu diA xmsG n caLL aku..tp d'dLm hati aKu ni...aKU sgT memeRlukan Dia..
  • DiA sLalu ucaPkan lovE u n miSS u..buT aku eGO...maAfkan aKU...
  • Dia pNh tErasa Hati dGn sikaP aku..tP aku buAt xnmPK dGn perasaAn dia..maaFkaN aku...
  • aKu pnaH maraHkan dia dsBBkan aKu yg Cemburu diA komeN dGn kwN2 pmpUAn kt Fb..tP diA tetaP saBar melaYan kereNAh aKU yg PoyO ni..diA xkaN faHAm..sBB aku sGT syGkan dia..tP diA xtAw peraSaan aKU..sbb aKU eGO..maaFkan aKU..
  •  aKu penaH mBuaTkan dia menanGis dsBBkan aku..tp aKu hnYa mdiamkaN diri dsbbKAn egO aku...maafkaN aku... 
  • kMi pnaH bgdUh dsBBkan bnDA kecIk...seMuanya punCa darI aku...maafkan aKU....
  • dia sLaLu baD mooD semuanya dsBBkaN aku...maaFkan aKU
  • sKg ni aKu hnYA taw ucapakn..maaf!! sBB I LOVE U.... 
   



          
  

No comments:

Post a Comment