Wednesday, July 13, 2011

untuk kamu

nak sesuatu tentang diri aku..

kalau aku bahagia,
tiada sapa yang ikut tersenyum bersamaku,
kalau aku tersenyum,
tiada siapa yang bahagia melihatku, 
kalau aku bersedih,
tiada siapa yg sanggup kongsi kesedihan bersamaku,
kalau aku menangis,
tiada siapa yang sanggup memujuk aku sehingga aku tersenyum,
kalau aku bosan, 
tiada siapa yang sudi menemaniku,
kalau aku tekanan,
tiada siapa yang sudi mendengar kata hatiku,
kalau aku perlukan teman,
tiada siapa yang sudi menjadi temanku,
tapi,
kalau kau tersenyum,
aku akan bahagia melihatmu,
kalau kau bahagia,
aku akan tersenyum melihatmu,
kalau kau sedih,
aku akan berusaha mnjagamu,
kalau kau menangis,
aku sedia berada disisimu,
kalau kau bosan,
aku akan selalu menemanimu,
kalau kau tekanan,
aku akan mendengar sentiasa masalahmu,
kalau kau perlukan teman,
aku selalu sudi menjadi temanmu buat selamanya sentiasa hujung nyawa..

No comments:

Post a Comment